prensimgeliyor ben dogumla birlikte kullanmaya basladim 29 gunluguz ve her gun sabah aksam cikartmiyorum sadece emzirirken cikarip sonra takiyorum yine ve inanilmaz memnunum 1 kere bile catlak yara yasamadim cok konforlu bir emzirme sureci yasiyorum tavsiyeee ederim herkeseee hic bir krem almadim gerek duymadim bu yetiyor