inci_34 prensimgeliyor canım ben trendyol langom dan aldım içi çizik geldi dikkat et sonra e bebek den bbaymom aldım ama oda işe yaramadı sanki 5 günlük anneyim ama göğüslerim su anda çok açıyor haberin olsun gögüs kalkanı denemeyi düşünüyorum
Senaaa1 prensimgeliyor 18günlük taze anneyim 🌸❤️ Gümüş kapak muazzam bişeymiş iyi ki iyi ki almışım 👍🏻 Krem hiç kullanmadım sadece kapağı kullanıyorum emzirirken çıkarıyorum sadece onun dışında hep gögsüm de sabit duruyor hiç yara olmadı çok şükür🙏 İçine süt biriktiği için nemli tutuyor o yüzden de yara olmasını engelliyor krem falan almanıza lüzum kalmıyor
Mervex prensimgeliyor ben dogumla birlikte kullanmaya basladim 29 gunluguz ve her gun sabah aksam cikartmiyorum sadece emzirirken cikarip sonra takiyorum yine ve inanilmaz memnunum 1 kere bile catlak yara yasamadim cok konforlu bir emzirme sureci yasiyorum tavsiyeee ederim herkeseee hic bir krem almadim gerek duymadim bu yetiyor
prensimgeliyor @Esrakocer bi zararı yoktur yani demi kremler doğumu tetikliyor son zamanlar da diye duydum
prensimgeliyor @inci_34 aaa ne kadar kötü gelmiş🤦🏼♀️ Gümüş kapak çok iyi oluyor diye duydum bende doğumdan önce başlamadınız mı acaba krem vs fayda etmiyor mu çok acıyordur eminim 🤷♀️
inci_34 prensimgeliyor yok gelen değil bu gelende çizikti onu iade ettim bu son r bebek den aldığım kıallndıktannsonra 5gün içinde bu hale gelen babymom
cansuakyz prensimgeliyor lansinoh kremiyle beraber sürüyorum 20 gün sonra doğumum var 1 2 saat kapağı bekletiyorum şu an hiç sıkıntı olmadı
prensimgeliyor @Senaaa1 aa çok iyi faydasını gördüyseniz emzirme dışında gün içinde hep göğüsünüzde o zaman
Senaaa1 prensimgeliyor evet hep sabit gögsümde tutuyorum yoksa yara olmaya gerçekten çok meyilli oluyo gögüsler ilk zamanlar
271011g Senaaa1 Brn 39uncu haftadayım şimdi takıyorum birşey sormak istedim, emzirmeye başlayınca içine süt doluyor ya çıkarıp temizliyor musunuz nasıl oluyo acaba kullanımı göğüs pedine ihtiyacınız oldu mu?
Senaaa1 271011g birde içine süt dolduğu için ya mendille yada gögüs pedi koyuyorum dışına içindeki biriken süt dökülmesin diye