meritt dr a sormaya cokta gerek yok aslında genel bir uygulama ve sağlık bakanlığı zorunlu tutuyor bu sebeple dr ztn yaptırdıgını düşünüyordur..yaşadığın ağrı şişlik vs çok normal belirtiler 2. De o kadar olmuyor hatta benim tavsiyem diğer dozlRınıda tamamlarsan 10 yıl koruyuculuğu var birdaha hamile kalırsan vurulmazsın..benim 2. Hamileliğim öncekinde tamamlamadığın için tekrar vuruldum..bu arada amelyat olunursa olurda paslı yada dezenfektanı iyi olmayan malzemeler olursa onlardan hastalık kapmamak için yapılıyor..