meritt Herkese selam, çarşamba günü yani 27 haziranda tetenoz aşısı oldum. Sağlık ocağındaki hemşire 2 gün öncesinde arayıp beni çağırdı. Takip etmeleri çok güzel birşey fakat doktoruma danışmadan aşıyı olmak beni biraz korkuttu. Şuanda kolum şiş çok acıyor sanki çürümüş gibi ve çarşambadan beri üstüne sağıma yatamıyorum. Ayrıca 1 ay sonra tekrar aynı aşıyı yaptırmam gerekiyormuş. Ben ise asla bir daha olmak istemiyorum. Bu bir işkence 😞 Size sorum şu olacak hamilelerde bu aşı gerçekten çok mu önemli yaptırmasam ne olur? Yaptırmayıpta doğum yapanlar varmı aranızda?
FahriyeztrkYcel meritt 27.haftada oldunuz 1 ay sonra tekrar mı olcaksınız anlamadım?ben son aşımı yani 2.dozunu 27.haftamda oldum ama bu sondu dediler
Melisaaa meritt Canım doktorun demiyor zaten sağlık ocağında ki eben çağırıyor. Bende oldum fakat kolumda en ufak bir şey olmadı kişiden kişiye değişiyor sanırım. Mutlaka olunmasi gereken asilardan diye biliyorum bebeği de besliyormus hem. Ebem 2 Gün suya sokma o kolunu zorlama ağır kaldırma demişti bana
Keziban meritt gebelik okulunda ki ebe söyledi önemli olduğunu. Ben de geçenlerde 2. Tetanozu yaptırdım evet ağrı oluyo ama inanın çok önemli toplamda 5 aşı olcakmis. Eğer bi çocukta hepsini yatırırsanız diğerlerinde yaptırmanız gerek kalmayacak
Kadze meritt bende 29haziran yaptırdım asırı kasılıyor kolum sızlıyor hareket ettikçe ama gerekli olmasa neden takip etsinler zaten normalde de 5 yılda bır olunması gerekli bi ası suan hamileyken tabiki önemli ztn bu tip şeyleri saglık ocsgında ebeler takip eder olmak istemedgnizii doktorunuza danısın tek basınıza bu kararı almayın Allah korusun sorun yasamasın hıckımse
Mervezngn Burdaki makalede okudum cok önemli bi aşıymış kesinlikle yaptırılması gerekiyor yani bende önümüzdeki hafta yaptırıcam
meritt FahriyeztrkYcel 17. Haftamda bu ayın 27 sinde ilk aşımı oldum diğer aşı içinde önümüzdeki ay tekrar olmam için randevu oluşturuldu:)
Sezen07 Normal kol şişmesi ağrı vs uzun süre sürebiliyor tetanoz aşısı yapılıyor doğumda çıkabilecek aksilikleri önlemek doktor takip etmez asi oldun mu olmasın mı hemşire takip eder doktorun yaptır der ki yaptırılması gerek evet biraz sancılı bir süreç ama 2. Birinci kadar ağır geçmez merak etmeyin vücuda da herhangi bir zararı yoktur💞 💞
GRZ meritt tetanoz aşısı yapildiginiz gun o kolunuzla bisey kaldirmazsaniz ogun darbelerden gözetlerseniz daha az aci cekersiniz 4 doz aşı olmuş birisi olarak söylüyorum 😁
Deletedmom15257 meritt canim ikinci doz ağrı yapmıyormuş çok bende 6 temmuzda 2 vurcam ilk asim 5 gun sisti agridi herkeste oluyo korkma
Merrcimek Deletedmom15257 Canım benim de tam tersi oldu. İlki ağrı yapmadı ikinci ağrıdı. Hemşirede dedi ki hepsinde aynı etkiyi göstermeyebilirmiş.
Sukranerolkaradag meritt ben de yaptım ilki ağrıdı baya ama ikincisinde hiç ağrı olmadı. Bebek için çok önemli bu aşı.
Saremm Ben ilk kizimda yaptirmamistim sukur ki bir sikinti olmadi. Ama ikinciye hamileyim . Ve iki dozu da yaptirdim. Ilkinde kolumdan tir gecmis gibiydi 2 ci hic agrimadi. Yapmalisin bence ki ozele gidiorum dr m mitlaka yaptir dedi.
ozgeya meritt evet ağrıyor acıyor ama dayanılmayacak birşey değil bence,sonuçta önemli bir aşı. Bu acılara katlanamayacaksak doğum nasıl yapacağız.
Kanarya Benim içinde sağlık ocagında 19temmuza randevu oluşturdukar. Dün doktoruma danıştım çok sıcak bakmadı, isteğe bağlı olduğunu söyledi. Yaptırmıyım mı peki die ısrarla sorduğumda gerek olmadığını söyledi.