huma2018 Rabia2934 ay evet ya benimde hep sağ tarafımda oynuyor seninde erkek ola bilir hakindan hayırlısı olsun inşallah 😊
Kafam huma2018 benim erkek bütün belirtiler ama kız dedi doktor kesın sonuç için öteki ayı bekliycem başında hep kız istiyodum zaten çevre faktörü hep erkeğe odaklı 😂
huma2018 Ruveydahifa ay evet beli olur benim 14 de tahmin eti ozmn da açtı bacaklrini şimdide ozmanda bu dediklerimi yedim açtı şimdide seninde gösterir inşallah 😊
Sibel5435 Kızlar benimde %90 kız dedi ama hep erkek hissediyorum ilk çocuğum erkek rüyamda bile erkek görüyorum 🤣 yüzük testi yapayım acaba doğru sonuç verir mi ki
Defne_ Sibel5435 yani %90 kız demiş doktor ama hala yüzük testi yapsam doğru sonuç verir mi diyorsunuz gerçekten çok komik..😄 evet bence yapın bi onu %100 sonuç veriyormuş herkese hey allahım ya..🤦🏻♀️
Sevinc1987 Kizlar ramzi teorisi nasil oluyo bende reflü var bulanti da var ilk baslarda sivilce olmustu ama simdi yok 🙈8 +4 olduk istahsizim