huma2018 Evet kizlar bugün oğlumun olcacagi kesinleşti burda bir sürü Tahimden bulunann arkadaşların tutu ve hurafe tahminleride bende tutu😂 yüzük testi mesela tatali aserme yüzde beyazlık ve bol akne bel ağrısı göbek kilanma ama ilk ay çok kustum hiç bişey yiyemdeidm bu kız bebek belirtisiymis ama ben kizmda aksine ilk ay çok rahatdim bunu paylaşmanin nedeni daha cinsiyeti öğrenmiş aneler için kendimden bilirim bu heyecanı merakı 😂😂 rabim her kesin gönlüne göre versin inşallah 🤲🏻😊
Serappp14 huma2018 bendede tutmuştu yüzük ve ramzi teorisi göbegm benımde cok tüylendi erkek bebekte oylemı oluyomuş🤔
Kafam huma2018 benim erkek bütün belirtiler ama kız dedi doktor kesın sonuç için öteki ayı bekliycem başında hep kız istiyodum zaten çevre faktörü hep erkeğe odaklı 😂
huma2018 Ve son olarak cinsiyeti öğrenmeye gidecek aneler gitmeden çikolata vişne suyu ve idrarda sıkışık gidin hemnn açıyor lar kendilerini minikler 😊
Darkess huma2018 benim de belirtiler erkek ama burda kiz dediler bakalim ne olacak cok merak ediyorum 🥰 saglikla gelsin bebishler
dilbos huma2018 bana da doktor once kiz dedi snra 23 haftada bakildi kiz 27 de erkek dedi ama yuzuk testi yaptim saga sola gitti 😀 kafam karisik
Darkess dilbos bulantinin cok az ve ya hic olmamasi, cildim cok temiz hic sivilcem yok, idrar acik sari ve parlak, saclarim parlak. yuzuk testi ileri geri gitti bide))
dilbos Mervekntrc ay bilmiyorum 1 ayda pipimi olustu anlamadim yani bide doktora dedim istanbulda erkek demislerdi diye bacak arasini iki sefer gosterdi bos diye snra gene kendi erkek dedi hepte kiz kiyafeti hazirladi.😀😀
dilbos Darkess Darkess bende sivilce cok cikmaya baslqdi 29 haftaligim yani midem bulanmiyor ama midemde pek bisey almiyor istahsizim yuzuk testide saga sol yapti kafamda deli sorular 😀😀
Mervekntrc dilbos başka doktorlara da git ona göre hazırlık yaparsın 😂 ay korktum ben bana da %90 kız dedi bende hazırlığa başladım 23. Haftadayım
dilbos Mervekntrc bu sefer baska doktora randevu aldim bakalim ama kaynanam falanfa diyor kiz oldugu icin gostermiyor seni oynatiyor diyor insallah degismez seninkide 😀😀