Tostosunannesiii canim merhaba , benim de ikinci gebeligim birincisini kaybettim maalesef ilk gebelikte 5+3 de gördüm, simdi bende senin gibi pazartesi 5+2 olucam görurum diye umut ediyorum beta hcg ye de pahali senin ki kac 2000 sonrasi gözüküyor diye biliyorum , keseyi görünce hemen bebegi göremezsin zaten canim ben ilk gebeligim de bilerek gec gitmistim 8+3 de gitmistim her ihtimale karsi cok sukur duymuştum kalp sesini iyi 🤲🏻 iyi düşünelim iyi olsun bende senin gibi tedirginim sürekli Rabbim tum annelerin ve bebek isteyenlerin yardimcisi olsun insallah 🤲🏻🤲🏻