ikigozumuncicegii ya tebrik ederim maşallah ☺️ Evet bi kanamam oldu 6+1 de devlet hastanesine gittim acile, mustafa boyacıyı bilirsiniz belki o çok güzel kalp atışını duyurdu bana. Ertesi gün de gülbin hanıma gittim onun cihazı o anlık tutukluk yaptı şansımıza 😅 eşim ben duydum dedi ben pek duyamadım yatıyordum alttan muayenede duyuldu karnına çok bastırmak istemiyorum diyerek alttan bakmaya geçmiştik herhalde onu tam hatırlayamadım. Dün gelseydin duyamayabilirdik çok yeni dedi.