Birde her zaman şöyle düşünürüm zaten cikolatadir vs dir zararlı şeyler elbet canımız istiyor yiyoruz ama diğer şeyleri elimden geldiğince kendim doğal yapmaya çalışıyorum ev yoğurdu tarhana reçeldir kemik suyu vs dondurucu aldım yazdan dolduruyorum kışın rahatlık. Yani zaten zararlı şeyleri illaki kullanıyoruz ama elimizden geldiğince kısmak en doğrusu evlatlarımıza elimizden geldiğince kendi yaptigimiz şeyi vermeli taraftarıyım anne olduğumdan beri herşeyi evde kendim yapmaya çalışıyorum içim el vermiyor sağlığımız herseyimiz.