Burcuckmk Krizantem_ yarin kontrole gidicem ilerleme var mi diye bakicak en fazla çarşambaya kadar beklicek 40. Haftaya kadar
Ismailemine OzgeToo87 benim kuzenim 41 haftalıktı doğum yaptı o da doktor onu zorladı yoksa normal doğum bekliyordu hep bekledi bekledi en sonda hastaneye gittiği zaman bebek anne karnında kaka yapmıştı ondan Doktor hemen sezeryana aldı
Nurayaz OzgeToo87 bu gece bir sanci ile uyanabilirsin 🤗🤗 biranda oluyor o merak etme kasma kendini derin nefes al . Gelmek üzere annesi sakince bekle 🍒🍒