OzgeToo87 merhaba, bnde çarşamba günü sezeryanla doğurdum en sonunda 40+5olmustuk suni verdiler onlada acilmam 1 cm i geçmedi sezeryana döndük inşlh sağ saglim kavuşursun uz bebeğinize benim bebeğimi dün aldılar yoğun bakıma ne göğsümden ne biberon dan emiyordu sürekli uyuyordu ıdrarinda bakteri çıktı bana da dua edermisiniz çabuk kavuşalım