Yagmur8001 Brcarss , neyden ötürü ciğer geliştirici yaptırmışlardı canım , çok şükür yapmışlar iki hafta öncesine kadar da kilosu iyiymiş sağlıkla alırsın inşallah kucağına🤍🙏🏻🙏🏻
Brcarss Yagmur8001 Iki hafta once acilmam vardi 2cm erken dogum riski oldugu icin yapmislar di canm.. amin insallahh
Rahime63_63 3MelekAnnesi3 benim de sancisiz suyum geldi sabah 4 te annem bekle kizim sancin olsun sonra gidelim hastaneye yanliš yapmişiz 9 olunca gitim sancim hafif olmuştu butun su geldiği icin 1 saat içinde sezaryan olmasan bebek bogulucak dedi doktor hemen sezaryana alindim oglum 14 yasinda simdi cok şukur beklemeyin hemen gidin yani
3MelekAnnesi3 Rahime63_63 haklısın tabi kuzum en en fazla Bi duş alıp hemen gelin diyo doktorlar benim gittigö tüm gebelik egitimi de su gelince asla beklemeyin sancı vs gelir gelmez o belli olmaz su bebegin oksijeni bu biterse zor nefes alır direk gelin demişti oglumda felan yasamadım ama bu gebeliğimde yasar mıyım bilmiyorum yasarsam evde durma saatim en fazla 1 saat olur oda hazırlanıp duş alıp cıkmak için yoksa 1 dk vakit kaybetmemek gerek