Zero2344 canım benimde aynı anda adet ağrısı ve bel ağrısı oluyor hatta şuan bile oluyor 33haftalığım 31den beri oluyor bugün nst ye bağlandım orda da aynı oldu nst de çıkar dedim sancıysa ama bişey çıkmamış yani yalancı sancıysa doktor söyleme gereği duymamış olabilri ama sancın yok dedi bide sancı düzenli aralıklarla 30-50saniye arası giren bişey bende öyle bi durum yok bebek büyüdüğü için sanıyorum baskısı çok artıyor ağrı yapıyor