Meliss222 sedefyrs1101 canım bence burda gaza gelip tepki gösterme ilk cocuk heves etmişler ısrar ediyorlar diyorsun koy yani eşin için bunun için anlaşmamazlık çıkarma benım kayınbabam vefat etmiş eşim isteyince kabul ettim
sedefyrs1101 Meliss222 Hayatta olmasa bende koyardım tabiki. Ama kendisine ait ismi de olsun istiyorum ben koymayacağım da demedim 1 isim de ben koyacağım diyorum 2.yi sen koyarsin diyorlar
Addile sedefyrs1101 galip derviş vardı dizi o geldi aklıma🤦🏻♀️ İkinci isimde ısrarcı olun aynı durumdayız az kaldı direniyoruz kayınbaba ismindende vazgecirmek üzereyiz😬
Eliffff44 sedefyrs1101 iismlerle ilgili bir post actim bir goz atim isterseniz isim hakkimda genel bilgiler verdim.
birkedilianne sedefyrs1101 Siz Galip i kabul ediyorsunuz da ikinci isme karışma hakkını nereden görüyorlar? Ki Galip in anlamı güzel bile değil. Müsamaha göstermeyin.