sedefyrs1101 aile büyüklerinin isim konusunda baskıcı olmasını asla hazmedemiyorum ve okudukça sinir oluyorum. Ne münasebet benim bebeğime onlar isim koyuyor. Galip ismi bebek için ağır bir isim. Sonuçta bie tek eşinizin babası yok sizinde babanız kendi isminin konulmasını isteyebilir. Ay nedir bu erkek tarafının baskısı. Ağızlarına kürekle vuracaksın 😄 valla adamı sinir ediyorlar. Kusura bakmayın ama eşinizinde size baskı yapması bu konuda çok anlamsız ve bencilce.