eaaysenur Hanımlar bu haftada olup bebeğin kilosu ve boyunu yeni kontrole gidip öğrenenler yazabilir mi rica etsem 🐣🐣
Eftknc eaaysenur bence kısa değil normal. Bana doktorum söylemiyor boyunu ultrason kağıdımda bilgiler oluyor ya ordan fl değerini 7 ile çarpıyorum ben
eaaysenur Melikesvm sizinkiside tosbik bi bebek olacak o zaman Allah’ın izniyle 🐣 benimkisine 2450 dedi bende bi an tedirgin oldum kilo alımı devam ederse normal doğum zorlaşır diye sizede aynısı dendi mi
Burcubd Melikesvm benim bebeğim de sunan 33 haftalık ve 2800 herhangi bir problem yaşadınız mı bu yüzden.
eaaysenur 77Ozge77 banada 2450 gram dedi bende korktum ilerleyen süreçte daha çok kilo alır mı nasıl doğumu olur diye bi bende değilmiş o zaman bu durum 🤷♀️
tuba_stms05 33+1 de 2. 300 kg dı en son şuan 34+5 pazartesi bakalım 35 haftalıkta kaç olucak görücez 😄❤️
Sirius0 orkide21 benimde öyleydi normal dedi . Banada fazla geldi nasıl doğurcam falan dedim ama ortalama 3200 falan doğar dedi