Bende 8 hafta 4 günlükken rahmimin kalp şeklinde olduğunu öğrendim doktorum düşük yada erken doğumu olabilir dedi başta olabilecek şeyleri anlattı ve ben düzenli olarak hep doktor kontrolüne giden biriyim hamilelik öncesi hep giderdim evlenmeden önce falan bu zamana kadar hiçbir doktor bana rahmin bu şekilde demedi şuan 30 haftalık olduk ve artık bebek baskı yapıyor aşağıya doğru erken doğum olmasında korkuyorum ve enfeksiyon var hiç bitmiyor ilaç tedavisi de görsem gene başlıyor erken doğumu tetikleyebilir dedi doktorum olabildiğince evinden bi yere çıkma bol bol dinlenmemi ve güzel beslenmemi söyledi inşallah benim gibi olup tüm annelerin bebeklerini sağlıkla kucaklarına almayı nasip etsin 🤲🏻