tuba_stms05 34+2deyim doktora sorduğumda normal Doğum olmayabilir sadece onun dışında bi sorun olacağını düşünmüyorum demişti 23 haftalıkken detaylı ultrasonda başka bi doktora sordum acaba dedim bebeğin yerini daraltacak bi durum var mı bakar mısınız probu yukarı doğru gezdirdi (üstten basıklık oluyor ya) hayır öyle bişey Yok dedi bebek yer açmış olabilir mi dedim tam üstüne bastın dedi bence içinizi rahat tutun bu haftalarda normal Rahmi olan kadınlarda da bebeğin yeri daralıyordur az bir zaman kalıyor sonuçta