Esraakk aramalarını beklemeyin, gidin bence sağlığımız için :)
Esraakk siz gidin hastaneye sağlık ocağına
islimm__66 Bakalım biraz araştırayımda
Cmileozdmr Valla çok kötü ya ağrısı😒
islimm__66 öyle valla ben 1 hafta cektim ikisinde de
Damla-Ata Bende yapılırken hiç hissetmedim sonradan ağrır dedi hemşire
Cmileozdmr Ben bide üstüne yattım daha kötü oldu
Esraakk Olur 🥰❣️
Esraakk Allah yardım etsin canım ne diyim çok ağrıyo