islimm__66 Kızlar ilk aşıyı vurdular kolum çok ağrıyor sizde de oldu mu yoksa benmi telaş yapıyorum ya kaldıramıyorum kolumu çok ağrıyor 😒😒
svksym islimm__66 3 gün sonra geçiyor merak etmeyin üstüne yatmayın sakın zaten ağrisndan yatilmiyordur
depsizoo islimm__66 aşıyı yapandan yapana değiliyo ama en fazlan3 gün sürüyo buz kompleksi yap istersen hafifletir
Haticecakirr islimm__66 şişlik de varsa pamuğa kolonya sürüp koyun ebe öyle önermişti 2-3 güne geçer ağrısıda inşallah
svksym islimm__66 oluyor gayet normal sabredeceksiniz zamanla ağrı azalarak geçiyor..çok kullanmayin o kolunuzu.
islimm__66 Esraakk Valla ben 18 hafta olunca gittim bana bebeği hissediyor musun dedi yok dedim iki hafta sonra gel dedi işte 20 oldu dün vuruldum.