Sakine38 Bence kesinlikle doktora görün. Dediğim gibi ilk gebeliğimde lekeyle başladı düşük yaptım, şuanki gebeliğimde 3 hafta yaşadım ama geçti sağlıklı. Kesinlikle doktor görsün, progestan verir zaten içip dinlenirsin, geçer inşallah 🌺 yakın zamanda ilişkin olduysa ondan da kaynaklı olabilir