İlk gebeliğim kahverengi akıntıyla başladı ve 2 gün sonra düşük yaptım maalesef. Şuanki gebeliğim ise 5.haftadan 8.haftaya lekelenme sürdü ama keseden bebekten kaynaklı değildi progestan içip yattım geçti şükür. Yani değişebiliyor aslında, ağrı veya sancı olması düşük belirtisi genelde