MerveKaya38 yok ben belki sancidir ilaclar kesmemistir diye dusundum cunku normal sancıyi anlamıyordum cuma 1.5 cm acilma vardi sonra serumlarla kesmislerdi cumartesi hicbrseyim kalmamisti normal yuruyordum ama pazar gunu kontrolde acilma artmis cikti 🙄☹