Ben karın acısıyla acile gitmiştim. Bebeğin başı aşağıda olduğu, karnım sertleştiği ve rahim ağzı yumuşamam olduğu için erken doğum riski var dediler. Bir gece hastanede yattım. Ciğer geliştirici vurdular ayriyeten hap verdiler. Kendi doktorumda progestan yazdı. 28 haftalığım bu arada. Karın acım hiç geçmedi 2 2.5 haftadır böyle.