Portakalgeliyor merhaba geçen gün katıldığım gebe okulunda gögüs ucu kremi kullanılmaması gerektiğini söylemişti ebem çünkü her annenin amniyon sıvısının özel bi kokusu varmış ve o koku gögüs ucunda bulunan kahverengi halkadanda salgılanıyormuş ve bebek dünyaya geldiğinde o kokuyu tanıyıp memeye daha kolay adapte oluyormuş eğer çatlak için vs kullanılan kremleri sürersek yağ bezeleri tıkanıp o kokuyu salgılamıyormuş ve bebeklerde meme reddi oluşuyormuş