İlk hamileliğimi hiç böyle hayal etmemiştim 14.haftaya giridm Aralık 2de doğum görünüyor kısmetse Zaman durmuş sanki geçmiyor evde durmaktan sıkılmış vaziyetteyim bulanti tiksinme kusmada çabası yinede şükür diyorum ama nasıl geçer kalma zmaan bilmiyorum beni aynı durumu yaşayanlar sizler napiyorsunuz nasıl geçiyor Hamilelik