Yavrucuk07 Selda-28 iyi gidiyor,bulanti falan hic yasamadim zaten,sadece halsizlik,yorgunluk oluyor,birde sabahlari kalkasim gelmiyor,haftaya 2 li taramam var,hayirlisi ile insallah hepimiz saglikli kucagimiza aliriz
Annesininbitanesi1 Selda-28 benim idare eder mide bulantılarım var baya azalmadı sizin nasıl gidiyor 🤢
ZumrutHanim nasip olur da görürsem inş aralik annesi olacagim simdilik dusuk riskiyle yatiyorum hicbisey almadim daha dogrusu alamadim hayal bile kuramiyorum gunler boyle geciyor
Masalminik Doğum Aralıkta hayırlısıyla. Kış günü el kadar bebekle nasıl yaparım onu düşünüyorum. Rabbim hepimize sağlıklı, hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah
Ozlemmmmmmm Ben de aralık kısmetse bugün 9 haftalk oldum bulantı oluyor hap içiyorum uyku sorunu vs idate ediyoruz sizin var mı uyku sorunu vs kav haftaliksiniz
Kbrfrk İnanılmaz mide bulantısi ve kusmali günler geçiyorum. 12+1 deyim.insallah bu günlerde geçip cicili bicili kıyafetler bakacağim günler de gelir
Selen37 12+5 haftalığım 11 Aralık doğum gözüküyor. Dün ikili tarama yaptırdım ve kızım olacağını öğrendim çok heyecanlıyım 🥰 sadece kış doğumu korkutuyor beni hasta falan olur düşüncesi.
nanna Selen37 ay öyle düşünmeyelim bebişler azıcık kendini toparlayınca bahar geliyor ne güzel dışarda keyifli vakit geçirebileceğiz 🥰🥰
Ebru67 Selen37 bende bugün ikili tarama yaptirdim cinsiyete ilgili bisey demedi.Rahim boyu kısa cikti progestana başladı. 😪
Yesim1992 Selen37 bende 12+5 yarın ikili taramam var Benm de Aralık 10 gözüküyo gözün Aydın canm benmm 🥰
Mutluolmaliyim Nurklc38 normal doğum mu düşünüyorsunuz bende 14 haftaliğim Kasım sonu olur diyorlarda
nanna Selen37 hahaha kesinlikleeee sonra baharda bir çıkarız dışarı salına salına fit fit, inşallaaaah yani🤣🤣🤣
Selen37 Ebru67 ah geçmiş olsun. Bende başından beri progestan Kullanıyorum maalesef. Daha önce bir düşüğüm ve gebeliğin başında kanamam olduğu için. Sağlıkla alırsın inşallah 🥰
nanna Annesininbitanesi1 ben 4 falan aldım evden çalışıyorum aşırı iştaha geldim hiç kusmam tiksinmem de olmadı🤷♀️ Bakalım daha kaça kadar yolum var🤣🤣
Calisananne25 Benim de 31 Aralık- 1 ocak gibi görünüyor doğum tam yeni yıl bebişi 😁 ben henüz hiçbir şey almadım küçük diye ama içim gidiyor almk için
Gulceefe-00 Ben de nasip olursa Aralık annesi olacağım. Tahmini doğum 19 Aralık haftaya salı ikili tarama cinsiyetle ilgili bir şey söylerse doktor artık bir şeyler bakmak almak istiyorum.😃 Mide bulantılarim da devam ediyor ilaç icmedigim gün geçmiyor umarım çabuk geçer bulantılar😅
Bhr-1 Selen37 benim ilk bebegim 6. Haftaya girdik bana da progestan verdi ama bi arkdsm 1 hafta kullanmiş bana oyle bisey demedi yarin kontrole gidicem kiz az kullandim diyince bi panikledim….