Kızlar bugün doktora gittik kızım 28+2 günlük 1450 kg ağırlığında olmus 1 ay önce gitmiştik en son doktora o zaman 850 küsür felandi çok kilo almış dimi doktor gayet güzel önden gidiyo 2 hafta dedi 30 32 haftalik tan sonra önden gitmesi duruyo kendi haftasiyla uyumlu gidicek dedi normal doğurmak istiyorum inşallah olur daha şimdiden kafasını assa ya çevirmiş ama çok kilolu olursa doğmaz dimi