SemaSimsek benim kanamam hep var canım. Ama arttıkça hastanede kalıyorum 3 -4 gün ,evet plesenta hemen ayrılmıyor yavaş yavaş ayrılıyor.meselâ dün hareketsiz olunca şüphelendi doktor acaba besin alamıyor mu diye ve nst ve birkaç test daha yaptı. Pazartesiye kadar gözlem yap eğer devam ederse alicam çocuğu dedi.yani anlayacağınız her saniye risk altında bir gebelik benimki.haftada iki gün kontrol var.