bynist SemaSimsek Amin canimmm . 🙁 14 haftaligimm kimse o konuda bisey demediki dekolman diyip acil alindim. plesenta ayrilmis dediler simdiki doktorumda hic asagda yukarda bisey demio ondanmiymiski bi sorıyım ben baksın
SemaSimsek bynist evet bence sen sor, onceden onlem alinsin. Doktorlar bazen herseyi soylemiyorlar sen Sordukca cevapliyorlar, ince ince detayina Kadar sor canim hic risk alma. Rabbim Yar ve yardimcin olsun 🙏❤
Harna bynist çok doktorlara gittik ayrıca hemsireyim proflarin bu konu üzerne yazılmış her bilgiyi okudum defalarca plesanta dekolmanı tedavsi olmayan ani gelişen saatler öncesinde doktora gitseniz bile bunun olacağı anlaşılmayan ve bunu yasayasan annelerde tekrarlama riski artan garip bir hastalık mi desem anlam veremediğim birşey insanı da en çok bu tedirgin ediyor ya tedavisinin olmaması 😢
Sebla55 Ağır biseymı kaldırdınız ya da ittiniz oldu benim ablamında olmustu o cekyatları çekmiş itmiş diye ama şükür bebekte kendınede bişey olmadı
Esra070326 Sebla55 yok benim sebebi belli değil. Doktor bazen sebepsiz, yapıdan da kaynaklanır dedi.ben kendimi epey sorguladım çünkü o dönem biraz yoğun çalıştım ve dinlenemedim vs .
SemaSimsek Selam annisler nasilsiniz? Ben hala hastanedeyim Bebek iyi coksukur 🙏 kanamam Bazen az oluyot bazen hic olmuyor. Pazar gunu 29’hafta olucaz insaAllah.. sizler nasilsiniz bebisler Nasil
Esra070326 SemaSimsek Ben de de durum aynı. Kanama var ama her gün. Güzel haberlerini bekliyoruz 🙇♀️
SemaSimsek Esra070326 Allahim yardimcimiz olsun, bebek iyimi? Hastanedemesin? Kac haftalik oldun bu ara? Allahim yardimcimiz olsun insaAllah. Gunler zor geciyor boylede 😔
SemaSimsek Lamelif Amin canim 💖 simdi uc yasinda tam bi prenses oldu, birkac hafta sonrada insaAllah abla olucak, gunler hayirlisiyla bi gecseydi 😔
Esra070326 pamuksekerinannesi evet yavaş yavaş da olsa ayrılma var.hastanede kalıyorum kanama arttığında.bugün de net ye girdim. 27+3 günlüğüz. Haftada iki kez kontrol var.ve ilaçlar. 28.haftaya ulaşmaya çalışıyoruz
SemaSimsek Esra070326 kanama oluyormu peki? Neden tutuyolar tehlikeli olmazmi bebege? Allah sifa versin insaAllah sag saglim kucagina alirsin bebegini canim
Esra070326 SemaSimsek kanama oluyor ama ilaçlarla azaltılıyor. Şimdilik 28.haftaya ulaşmaya çalışıyor doktor. Çocuğun tehlikede olduğunu anladığı anda alabileceğini söyledi.
SemaSimsek Esra070326 insaAllah bisey olmaz, yatak Istirhatimi verdi? Banada demislerdi placenta birakirsa oksijen gitmez diye ama hemen birandz birakmiyo ozaman placenta degilmi? Ne zamandir hastanedesin?