Lierac çatlak kremi ve cerave nemlendirici kullanıyorum. 8. Haftadan beri cerave ile nemlendirdim. 16. Haftadan sonra karnım büyüyünce lieracla destek verdim. Şuan bişey söylemek için erken 20. Haftadayım. Ama kaşıntı olmuyor hiç. Kaşıntı varsa çatlıyorsun demek zaten. O yüzden içim rahat