Banada doktor ve çevremdeki arkadaşlar lierac önerdi aldım ama hiç kullanmadım cok şükür hiçte çatlamadim 37.haftadayim bence genetik cilt yapısından kaynaklı galiba ben bisey kullanmadım aklıma gelmiyordu kullanmak unutuyorum hep daha kutu açılmamış şekilde duruyor ama demekki genetik dedim kendimce 🤔