masalsmomm ben de 35. Haftamdayım değerim 64 çıktı herhangi bir şikayetim de yoktu suyu da bol içiyorum. Ertesi gün gittim doktora şuan antibiyotikle birlikte bir ilaç kullanmaya başladım . İsterseniz ihmal etmeden bi görünün doktora. Daha önceki bir tahlilimde ise 25 çıkmıştı , idrar kültürü bakılmıştı ekstradan o süreçte bol su tükettiğim için ilaca ihtiyaç kalmadı ama şuan kullanıyorum .