masalsmomm merhabalar gebeliğin başında yaşadım lökosit değerim 95 ti çok yüksek bir enfeksiyon değil ( eşim dahiliye doktoru ordan biliyorum) ve benim sadece tek kullanımlık munorol şaseyle geçmişti antibiyotiksiz geçmez diyenler olmuş ama bilmeden yazmışlar sadece lökosit değeri yüksekliğiyle antibiyotik yazılmaz idrar kültürü yaptırın doktorunuzun yanına gitmeden idrar kültürünüz temiz çıkarsa bakteri çıkmaz ise antibiyotik yazılmaz idrar kültüründeki sonuca göre antibiyotik yazılır belki siz de benim gibi tek kullanımlık şaseyle antibiyotikle geçirecek bi lökosit yüksekliği yaşıyorsunuzdur sadece içinizi karartmayın kötü yorumlarla