mlkalagz Ben 37+2yim çantamı 32 den sonra başladım hazırlamaya havalar ısınıp bizlerde kilo aldıkça (göbekler çıkınca) 🤭 inanın yıkama ve ütü zor oluyo. 6 gün var benim daha kapatmadım hala içinden biseyler değiştiriyorum 😂
Diilruba Demetslt 35+5iz bizde yıkama ütüleme bitti çantada hazır temizliğe başladım haftaya kadar biter kızımızı bekleriz sadece
Martha Basakgul oğlumda almıştım çok işime yaradı. tabi o zaman çift yönlüsü yoktu. Şimdi her yöne şeklinde çıkmış çok hoşuma gitti ☺️