Demetslt https://www.hizliresim.com/9o28zj6 32+5 olduk bugun kızımın cicilerini yıkadım yarin da utulemeyi düşünüyorum ama nasıl biticek bunlar küçük küçük 😂
birprensesvebirprensannesi Demetslt 34+4 uz bizde ❣️ Herseyimiz hazır 🤭 Valla canım havanın serin olduğu zaman hepsini bitirmeye bak ütünün çünkü sıcaklarda aşırı zor oluyor 🤷
Humanur2021 Demetslt 30+3olduk bizde 3 günümü aldı yıkaması ütülemesi yerleştirmesi derken bugünde besigimiz geldi Çok şükür bitti herşeyimiz Prensesimizi bekliyoruz 🌸🤲 Ama ben Ağustos Annişiyim olmaz mi ssh
hulya4627 Demetslt 34+1 iz planlı sezaryen olacak herşeyimiz hazır bebişimizi bekliyoruz dört gözle 🙈
SenaKoputan 38+3 üz biz de. Prensesimiz gelcek nasipse şafak 4 🙈 A’dan Z’ye tüm hazırlıklarımız tamamlandı çok şükür. Hayırlısıyla kavuşuruz hepimiz inşallah 🤲
Demetslt Humanur2021 yarın beşik almaya gidicem bende odasını temizledim yavaş yavaş bitsin hazırlıklar artik😍😍
Aysnn3705 30+2 yiz bizde bütün aldıklarımı yıkadım ütüledim (tabi bitirene kadar yorgunluktan öldüm boynum belim fena ağrıdı) yerleştirdim sadece çanta hazırlamam kaldı onu da 32-33 hftadn sonra hazırlamayı düşünüyorum
birprensesvebirprensannesi Demetslt Ben çok üşendim 2 hafta sürdü valla 1 gün yaptım 3 gün beklettim git gide zorlaştı bide sıcaklarda cidden çok kötü oluyor
Aysnn3705 Demetslt hala almam gereken birkaç ufak tefek eksik var emzik biberon bez gibi onları alınca hazırlıycam çantayı
Basakgul Demetslt 33+2 olduk giysileri yerleşti bir kaç eksiğimiz kaldı 35 gibi de çantayı hazırlarım 🤓🤓
Basakgul Bu aradaaa kanguru alan oldu muu mamadus alacağim sanırım her yöne yine de sorayım dedim.Ana kucağı da fisher price Safari anakucağını alacağım titreşimli alan var mı ☺️ https://www.hizliresim.com/tvcer2x
Martha Basakgul oğlumda almıştım çok işime yaradı. tabi o zaman çift yönlüsü yoktu. Şimdi her yöne şeklinde çıkmış çok hoşuma gitti ☺️
Beyda3759 Demetslt 33 haftalık olduk her şeyimiz hazır yıkandı ütülendi sadece beşiği ve dolabı bekliyorum haftaya da onlar gelmiş olur 🥰🙏 sağlıkla kavuşalım tosbalaklarımıza💓