Fatma34- Babyiveannesi 13de kız dedi 16da yine kız dedi ama o kadar çok detaylıda değişti diyen cikiyorki birşey almaya korkuyorum 😂
vitruvius Babyiveannesi Erkek olacak 💙 ben de 11. Haftada öğrenmiştim tabii o zaman doktorum yüzde yetmiş demişti 🍀 14. Haftada pipi fotoğrafı bile verdi. 😂
DFNMRYM Babyiveannesi bende yarın gıdıcem inş öğreniriz 14+2 olduk 😊 siz kaçıncı haftanızda ogrenmştnz
minikask35 Babyiveannesi banada 12.haftada kız dedi ama 15.haftada kesin erkek dedi. Kasım ayı gerçekten erkek ayı 😊
BalAsel Bana net bişey demedi kıza benziyor dedi 12+2 yiz☺️ Ama ben hep erkek hissediyorum nedense 😀 Ultrason kağıdı olanlar atabilir mi bakıp karşılaştıralım 😆