Babyiveannesi banada 11 haftada erkek gıbı dedı 13 sonunda kontrol de yanı ıkılı tarama testi sonucunda net erkek dedı resım de verdı yanı 16 da gıttım kontrole bacakları kapalıydı bebegımın goremedım ama 2-3 kere net erkek dedı yanı degısme olur mu kı 🙏🤲🏼