HavvaMerve Merhaba arkadaşlar 32.haftadan sonra doktorunuz kaç haftada bir çağırıyor acaba doktorum her hafta geleceksin artık dedi normal mi 🤷🏻♀️İlk nstye de bugün girdim siz ne zaman girdiniz 🙄
umyahsen HavvaMerve ben 35de girmiştim nst ye. Kontrole de 32nci haftadan sonra 2haftada bir gitmiştim ve 37den sonrada haftada. Zaten 38+2de de sezeryan oldum canım
1anne-2bebek HavvaMerve normal de 35te nstnye alınıyor dıye bılıyorum. 32 haaftamda yken 15 gunde bı cagırıyordu. Sımdı ıkıncı gebelıgım 3 haftadır 3 kere gittim cagırıyor her hafta 10 gune gel diyo. Bi risk var ondan dolayı tkaıpte. Acaba bı sıkıntı mı var sızde de ondan mı her gun cagırıyor
HavvaMerve umyahsen İlk kızım da bende öyle gitmiştim ama ikinci hamileliğim 32 de nstye gireceksin sonra da her hafta dedi geçen ay kasık agrım çok olmuştu riskim vardı bugün kontrolüm vardı riskle alakalı birşey demedi gayet iyi dedi nste de birşey çıkmadı çok şükür 🤲🏼
HavvaMerve 1anne-2bebek İkinci sezaryen olacağım riskim vardı geçen ay kontrolüm de ama bugün birşey demedi çok şükür o eski kasık agrım da yok artık bana da hafta da bir diyince garibime geldi 🤷🏻♀️
HavvaMerve Zeynep_ayaz Sıkıcı 🥴😂 ilk kızımda da çok sıkılırdım nst den bunda da aynı hemen bitse diye dakika sayıyordum 🤦🏻♀️
1anne-2bebek HavvaMerve kontrol amaçlı olabılır. Takıp etmek ıstıyordur. Bana da 27 de sıkıntı oldugu meydana cıktı. Normalde 1 ay snra gel diyrcektım ama diyemıyorum haftaya beklıyorum demişti. İnsallah sıkontı olmadan kucagımıza alırız ☺️
Zeynep_ayaz HavvaMerve Cnm ben oglumda hic nst ye girmeden direk doguma gitmistim 😁😁 allah seni inandirsin 🤷♀️
Serapem HavvaMerve valla cnm beni 30 larda 1 aydan 3 haftaya düşürdü şimdi 36 yım yoldayım gidiyorum kontrole bakalim ne zaman çağıracak bende çok merak ediyorum
Cigdemmom HavvaMerve benim 34 e kadar 4 haftada birdi şimdi 37 de gel dedi 3 haftaya düşürdü bana da arası baya var gibi geldi
aslihanakin HavvaMerve ilk Nst ye 37 de girdim. Kontrollere 1 hafta 10 gün arayla gittim. Şimdi daha sık gidiyorum 40+4 olduk.
ysmn_kck17 HavvaMerve 31 de gittim 3 hafta sonra gel dedi ama ben 2 hafta sonrasına randevu aldım. Bu muayneden sonra 10 gune dusurucek . Ne güzel siz her hafta goruceksiniz 🤭🤭
tugbade HavvaMerve 32. Haftada iki haftada bir gidiyordum. Nst ye 34 te girdim. Sonra 35 te girdim artık haftalik kontrole gidiyorum cmtsi 37 olacağım gideceğim 🙈🥰
Mervebektass Canım artık 32 haftadan sonra nst ye almaya başlamışlar benimde ilk gebeliğimde 34 de girdim ama şuan ikinci gebeliğim bana 32 de geliceksin nst ye dediler 2 hafta sonra gidicem ☺️