Arkadaşlarla bende de var karpal tünel sendromu yani sinir sıkışması ilk gebelimde de vardı şimdi de var malesef çok kötü gece yatarken bileklik takmanızı öneririm birde beş aydan sonra dr magnezyum ve kalsiyum başlıyor beni çok rahatlatmıştı drunuza danışıp kullanabilirsiniz