1 ay önce bende de başladı ilk önce boyun sırt ve kol ağrısıyla. Ağrılar geçti bi kaç güne. Hala sabahları kalktığımda yumruk yapamıyorum. Bir süre sonra düzeliyor.
Dahiliyeye gittim D vitamini takviyesi önerdi.
Fizik tedaviye gittim, emar çekilir doğumdan sonra devam ederse dedi. Muayene etti, ağrı olursa parol kullanabilirsiniz dedi. Güç kaybı olursa beklemeyin gelin tekrar dedi.