bbbusrra-1 Snmgrbz 6+2 de gittim ve duydum. Ve ilk başlarda lekenmem ve hafif kanamam oldu birşey yoktu çok şükür🙏🏻 Şuan 10 haftalığım💖
Snmgrbz bbbusrra-1 aynı şeyleri yaşamışız o zaman 🥰 Allah sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin 🥰🥰🥰
busrahnm-95 Kızlar merhaba tüm yazılanları okudum bende heyecanla kalp atısı duymayı bekleyenlerdenim ❤️ Sizlere sorum ultrason kagıdında 12.0cm yazıyor en üstte bu ne anlama geliyor? Bide GS 1.64cm yazıyor kalp atışlarını duymak icin erken mi?
AlyaEkmen_ busrahnm-95 Merhaba sizin için GS Önemli kesenin boyutu oluyor 2 cm üstü bebek görülebilir crl de genelde 5mm üstü kalp atışı beklenir ama geç döllenme ye bağlı bu süreç 8 ve 9 haftayı bulabilir biz 6 haftada duyduk kalp atışını ❤️
Fatima95 Snmgrbz aslinda son adete gore 6 hafta 5 gun olmali. ama doktor mayalanma geç olmuş dedi. o yuzden 5 hafta 6 gunluk
Snmgrbz Fatima95 doktorun dediğine göre bakalım. Çünkü daha erken kalp atışı. Sizin dediğinize göre olsaydı duyulma ihtimali vardı. Geç döllenme yaşanılan doğal bir durum zaten. On gün sonra kesin kesin duyarsınız Allah’ın izniyle. Size tek önerim sakın stres yapmayın ve dinlenin güzelce 🥰 ben dün duydum kalp atışını 6+1 de. Ama alttan muayene oldum. Ve geç döllenmem yok
busrahnm-95 busrahnm-95 görselinide sonunda çekip yükleyebildim doktor 5 bucuk hafta 6 dogru gidiyorsun dedi ama net değil sanırım geç döllenme olmuş polikistik over hastasıydım ama heyecanla kalp atısını duymak istiyorum Pazartesi gidicem cok mu erken?
Snmgrbz busrahnm-95 busrahnm-95 canım tek tek yolladım diye böyle yazıyorum bir daha 1.64 cm yazıyormuş şimdi gördüm ama benim bildiğim mm olması gerekiyor. Cm hiç görmedim. Senin hesabına göre kaç haftalıksın? Kesenin içinde yolk sac oluşmuş mu doktor ne bilgi verdi
busrahnm-95 Snmgrbz merhabalar. Doktora ilk gittigimde daha kese oluşmamıştı sonraki gittigimde kese oluşmuş rahim içinde dedi. En son cuma gittim salı günü falan kalbi duyulabilir dedi 5 bucuk hafta olduğunu söyledi tek bir doktora gittim acıkcası sudan cıkmış balık gibiyim ilk gebeliğim ne yapicagımı ne edeceğimi bilemedim 🥺
AlyaEkmen_ Snmgrbz merhabalar bendede cm olarak yazıyor zaten 10 mm 1 cm yapıyor heralde ultrason cihazı ile alakalı olabilir benimde 1.64 cm yazıyordu 5 hafta kesemizi görmeye gittimizde ultrason kağıdında 🙈CRL mm olarak yazıyor bende 🙈Zaten aynı hesap oluyor mm yi cm cinsine cevirmisler
busrahnm-95 Snmgrbz benim hesabım yok cunkü düzensiz adet görüyordum en son martta oldum acıkcası bir mucize ve süpriz oldu bana 27 mayısta ögrendim tesadüf eseri 🥺