Kivircikk bende beş haftalıkken keseyi gördüm. Bi doktora gittik. Aile dostumuzun yakın arkadaşı. Tanışmaya gittik ama kalp atışı vs duymaya değil. 5+4 tüm *Sonra baktı ultrasondan. Bebek beş mm dedi. Kalp atışlarını görmeyi bekleriz ama görülmüyor kalbi durmuş dedi. Ama bekleyelim yine de perşembe günü yAni bugün için tekrar gel dedi ve inanılmaz olumsuz konuştu. Dün yine kendi gittiğim doktora gittim. Oda alttan muayene etti. Kesemi o görmüştü. Bütün gelişimi normal ilerliyor ama önümüzde ki pazartesi artık duymak gerekir dedi. Aç karna gel ben Umut veriyorum bu bebeğe ama her ihtimale karşı kürtaja hazırlıklı gel dedi