Kivirciginannesi_ aslihanakin bende pazartesiden once belki sanci olursa olmazsa pazartesi suni ile olacak doğum cunku 41 olucak nerdeyse
aslihanakin Kivirciginannesi_ evet 41 oluyoruz pazar günü. Sağlıcakla gelsin inşallah yavrularımız 😊🤲