Merhabalar herkese, 39+3 haftalığız. Bugünkü kontrolde doktor 2 cm açıklığım olduğunu söyledi. Yarın sabahtan suni sancı ile doğum yaptıracağını söyledi. Doğum ilerlemezse de sezeryan yaparız dedi. Sizce ne yapmalıyım. Kuzu kuzu gelip yatayım mı hastaneye.