yesilkahve Gulll00 ben bir senedir karacanın vantuz v8 i kullanıyorum hiçbir sorun yaşamadım çok da memnunum. Daha bilindik olsun diyorsan Philips öneririm annem de kaynanam da senelerdir kullanıyor 💜
Tugcemre08 8 senedir kullanıyorum roventa silence force. Çekiminde azalma bile olmadı. Bozulursa yine alıcam..
[silindi] Ben Arçelik tornado silence kullanıyorum çok memnunum. Haliya yapışıyor çekim gücü çok güzel.
Kvsraykt Gulll00 anneme ve kayınvalideme aldık çok memnunlar maraton ultimat serisinden benimki Dyson 4 yıldır kullanıyorum memnunum
Aysnen009 Miele kullanıyorum yeni aldım. Annem kullanıyor yaklaşık 10 yıldır hiç sorunu yok. Çekiş gücü çok güzel. Alman markası.
Sblatc Gulll00 benim bosh serie 6 aşırı memnunum. Anlamında bosh yıllardır kullanıyo ve hala çok iyi çekiyo.