nisafrkn Guzelgun05 Adet sancısı gibi sancılarım var kasık ağrım oluyor bacağıma kadar uzanan baskım var aşırı derecede artık kaldıramıyorum sağ salim kucagima almak istiyorum 😌38+4 haftaligiz
Cmlulby demetakk ilk bebeğim iriydi suni sancı verdiler yinede sancım ve açılmam olmadı 40 haftalıktı sezeryan oldum.Bunda dermoid kistim var onu alacak doktor yani mecburen sezeryan.
demetakk Cemrece benimde suni sancı verecek ama önce suni sancı için test yapıcam falan dedi doktorum ,suni sancıyı kaldırıp kaldıramayacapımıza dair,size bişey dedimi
Dilaam Krizantem_ aynıyız tamm bende beklemedeyim heycan korku var nasıl olcak diye düşünmeden edemiyorum 🤗
alyagulce Guzelgun05 benim geçen haftadan beri 4cm e yakın açıklık var , bugün kontrolüm vardı vajinal muayene yaptı yine , kasıklarım ağrıyor çok , bütün gün pilates, squat , duş , hurma , ananas , masaj ne varsa yaptım bakalım ne olacak
Cemrece alyagulce Ayniyiz ve benim hic belirtim yok.. Saglikla kucaginiza alin insallah benim gelmezse 39 da suni denencek..
alyagulce Cemrece bi anda da başlayabilir sizinki , hepimiz inşallah sağlıkla kolaylıkla alalım kucağımıza 🌸🌸
Boncukgiller003 Guzelgun05 ayaklarım çok şiş birde gaz problemi oldu bu hafta. Karnımda gaz var ve acayip sancı yapıyo. Bebek kanalda olduğu için baskı yapıyor birde yürürken fln. Kasılmalar gün geçtikçe artıyor. Ama doğuma dair bir belirti yok. Pilates topunda oturuyorum sürekli merdiven inip çıkıyorm yürüyüş yapıyorum sguat hareketi yapıyorum ama yok gelen giden 🤷🏼♀️😁😁😁
yagmrtayfn Guzelgun05 38+2 yim. Ve şuan sırt ve yanlarım ağrıyo nefes alamıyorum sancım yok napcağımı bilmyrm