suscarparimm Guzelgun05 39+2 🤷🏻♀️ Geçmiyor sanki zaman durdu doğuma dair bi belirti de yok beklemedeyim
damlakardelen Guzelgun05 38+1 pazartesi sezaryen olcam hayırlısıyla inşallah valla yattığım zaman kalkamıyorum o yüzden sürekli ev işi falan yapıyorum son hazırlıklar işte :) ve tabi geceleri uyku yok
Selinozsoy Guzelgun05 38+5 günlüğüz bizde geceleri uykum yarım yamalak sürekli tuvalete kalkıyorum arada ağrılarım oluyor kasık ağrıları ve bacak ağrıları 😒
Dilaam Krizantem_ aynıyız tamm bende beklemedeyim heycan korku var nasıl olcak diye düşünmeden edemiyorum 🤗
Guzelgun05 Selinozsoy o bacak ağrıları bende de çok geceleri sürekli uyaniyorum iki bacak aram ağrıyor
Seymamisrall Guzelgun05 38+4deyiz geceleri uykusuz geçiyor kasılmalarım oluyor gündüzleri de bazen çok kasılmalarım oluyor kontrolüm haftaya
Seymamisrall Guzelgun05 evet açılmam yoktu 33.haftadan beri alttan muayene oluyorum şuan hurma yiyorum açılma olması için yürüyüş falan yapıyorum, sizin var mı açılma kasılma vs
Cemrece Guzelgun05 38+2 yim ben de.. Bugun kontrolden geldim hic bi belirti yok doguma dair. Eger dogmazsa haftaya bugun suni vericek doktorum olmazsa sezeryan olucak bekliyorum oyle nasip.. Arada kasiklarim agriyor o kadar.
demetakk Cemrece benimde suni sancı verecek ama önce suni sancı için test yapıcam falan dedi doktorum ,suni sancıyı kaldırıp kaldıramayacapımıza dair,size bişey dedimi
Cmlulby Guzelgun05 38+4 yarın corona testi yapacaklar 😭çok korkuyorum…Pazartesi sezeryanla doğum 🤷♀️