Duygu17 ben aşırı memnunun doğuma az kaldı kolisinden çıkarmadım daha whatsapp üzerinden sürekli bilgilendiriyorlar son hallerini atıyorlar siz nasıl isterseniz o şekilde rengi şekli ledi boyası aşama aşama hoşunuza gidene kadar uğraşıyorlar ledli olarak ben aşırı beğendim gece lambası olarak da kullanırım yani