Ugurbocegim Burcu-2910 klomen kullandım bu ay .hem tutunmaya yardımcı olur hem adet düzenleyici olarak verdi
Ugurbocegim Burcu-2910 oldu canım kendiliğinden gebelik oluştu ilk gebelikti pıhtılaşma varmış kalbî durdu minigimin kürtaj olali 9 ay oldu
Burcu-2910 Ugurbocegim benımde kürtaj olalı 4 ay oldu 1 ay korundum sadece şimdi yeniden istiyorum doktorda duphastın verdi
Pcoslubiranne Burcu-2910 bana da doktor 10 gun kullan demist8 ben 3 ay adet olamamistim. 4. Gun lekelenmem basladi 8. Gun kanamam başladi tam 15 gün surmüstu.
Glsrn-omr Burcu-2910 Adetin 15inci 25.gunleri arasında içtim ilk ay 10.gunu buldu ikinci ay düzenim oturdu. Üçüncü ay da gebe kaldim.
Pcoslubiranne Burcu-2910 eevt doktorumu aramistim devam et demisti ilac bitmeden de tamamen söküldüm.15 gün kanamam olmustu.
Btl_0909 Burcu-2910 canım benim doktorumda 10 gün sonrasında adet olmazsan gebelik için kan ver demişti
Sareliidunyam Burcu-2910 3-4 gün için de oluyordum ben olmayınca 2. Kutuyu alıp kullandım yine olmadım ve öğrendim ki hamileyim
Burcu-2910 Sareliidunyam benımki biteli 8 gün oldu ama adet günümde salı Günü o hapı kullanınca kasık agrımız varmıydı yine
Burcu-2910 Sareliidunyam bende öleyim işte. Canım bide bu hapı içtikten sonra göğüs hassasiyeti oldu bende
yuksell07 Burcu-2910 Adetliyim ama bir göğüs hassasiyetim var anlatamam zaten adet olduktan sonra hapı kenstim adetimin 4.gunu bugün ama aşırı derecede göğüs hassasiyetim var ve sürekli bı uyku hali ,😞